maanantai 19. heinäkuuta 2010

Lempituotteet: hiustenhoito ja muotoilu

Aikaisemmin esittelin lempi-ihonhoitotuotteita, nyt ajattelin sitten listata lemppari hiustenhoito- ja muotoilutuotteet. Eniten minulta löytyy Tigin tuotteita, ehdottomasti parhaat Tigin tuotteet, mitä olen testannut, on superstar sarja. Varinkin hiuksiin jätettävä, suihkutettava hoitoaine on paras hiustuote, mitä koskaan olen kokeillut. Muotoiluvaahtoon tutustuin ensimmäisen kerran kampaamolla, ja se piti heti saada itselle. Mahtava pohja kampaukselle. Shampoo ja hoitoaine ovat ihanan tuoksuisia, ei liian imeliä. Lisäksi ne riittävät TOSI kauan.

Image and video hosting by TinyPic

Hoitoaineena välillä käytän myös Elvitalin korjaavaa hoitoainetta. Siinä hyvää on se, että sitä voi käyttää hiustenpesujen välissä kuiviin hiuksiin, jos ei pese hiuksia joka päivä. Hiuskiinteistä ehdoton suosikki on Tigin masterpiece. Tuoksuu hyvälle ja pitää kampauksen. Wellan crystal styleria olen käyttänyt varmaan kohta kymmenen vuotta. Paras kampausneste, mitä olen kokeillut.

Image and video hosting by TinyPic

Minulla on hiuksissa hieman luonnonkiharaa ja välillä käytän kiharanvirkistäjää, jotta kiharani tulisivat paremmin esille. Kaksi lempituottetta löytyy. Pitkään olen käyttänyt Urban culturen kiharanvirkistäjää, se on geelimäinen ja laitetaan kosteisiin hiuksiin. Tällä saan aikaiseksi kunnon kiharat. Jos haluan loivempaa kiharaa ja lähinnä volyymia hiuksiin, käytän emulsiomaista Cutrinin tuotetta. Illanviettoihin lisään hiuksiin kiiltoa, Nivean kiiltotuote on kevyt, ja lopputulos ei ole rasvaisen näköinen.

Image and video hosting by TinyPic

Ei kommentteja: